فرش گل برجسته كاشان - توليد و عرضه مستقيم

معرفي انواع فرش ماشيني و خصوصيات فرش ماشيني

فرش گل برجسته كاشان - توليد و عرضه مستقيم

۶ بازديد

فرش گل برجسته ماشيني يكي از دستاوردهاي صنعت فرش ماشيني است كه طرفداران خاص خودش را دارد.

فرش گل برجسته مناسب براي كفپوش اتاق پذيرايي و مكان هاي لوكس و براي افراد مشكل پسند و خاص پسند مي باشد.

 

فرش برجسته طرح گل با تركيب رنگ عالي و طرحي شگفت انگيز فضايي زيبا و دلچسب را براي شما تداعي ميكند و حس و حال بسيار خوبي را به منزل شما مي بخشد. 

فرش گل برجسته در انواع اندازه ها (فرش 12 متري گل برجسته ، فرش 9 متري گل برجسته و 6 متري ) با انواع شانه و تراكم (فرش 1200 شانه گل برجسته ، فرش 1000 شانه گل برجسته ، فرش 700 شانه گل برجسته ) توليد و عرضه مي شود.

فرش برجسته طرح گل و يا به اصطلاح فرش هاي 3 بعدي داراي طرحي و نقشي زيبا، خوش رنگ و بي نظير است و گل هاي برجسته اي دارد كه جذابيت آن را چند برابر كرده است.

طرح هايي كه در فرشهاي گل برجسته استفاده مي شود بيشتر سبك سنتي دارد و طرح هاي شلوغ و فانتزي كمتر در اين نوع فرش بافته مي شود.

 

فرش گل برجسته ماشيني به وسيله جديدترين دستگاه هاي روز دنيا با استفاده از نخ  هايبالك هيت ست شده  از 2 تا 3 نخ هايبالك تهيه مي شود.

قسمت هايي كه از نخ هايبالك استفاده شده فرورفته و قسمت هاي ديگر كه برجسته است از نخ اكريليك استفاده مي شود. قسمت هاي برجسته با نخ 100 درصد اكريليك پنبه و بدون پرز و ضد حساسيت مي باشد.

فرش ماشيني گل برجسته نسبت به فرش ساده و معمولي كمي نازكتر هستند و بسته به تراكم و شانه 7 تا 9 ميلي متر ضخامت خواهد داشت كه البته در قسمت فرورفته در فرش اين اعداد به 4 و 6 ميلي متر تغيير خواهد كرد.

 

فرش گل برجسته كاشان

كارخانه هاي فرش كاشان در ​چند سال اخير پيشرفت بسياري زيادي  داشته اند و هر روز تنوعي از طرح و نقشه را به بازار فرش ماشيني ارائه مي كنند.

شهر كاشان با كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي متعدد مفتخر است كه در اين ساليان با توليد فرش برجسته طرح گل و فرش هاي درجه يك و باكيفيت توانسته در خانه هاي شما مردم عزيز حضور داشته باشد. همچنين صادرات اين نوع فرش به خارج از مرزهاي كشور نيز رونق فراواني دارد.

 

خريد فرش گل برجسته

اگر مي خواهيد فرش گل برجسته كاشان را كه زيباترين فرش ماشيني و باكيفيت عالي است خريداري كنيد پيشنهاد مي كنم سري به فروشگاه اينترنتي « ديجي فرش » بزنيد.

ديجي فرش بعنوان يك فروشگاه اينترنتي تخصصي در زمينه‌ي فرش، دسترسي شما عزيزان را به انواع فرش‌هاي ماشيني در طرح و رنگ‌هاي مختلف ساده و گل برجسته توليدكنندگان برتر كشور همچون فرش گل برجسته بزرگمهر ، فرش نياوران، فرش گل برجسته قيطران و … را بدون نياز به خريد حضوري فراهم نموده است.

شما مي توانيد فرش گل برجسته را در هر اندازه اي كه مي خواهيد با شانه و تراكم مورد نظرتان و با هر طرح و نقشي كه دوست داريد به قيمت ارزان تر و به قيمت درب كارخانه خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد