با انواع فرش مدرن ساده آشنا شويد.

معرفي انواع فرش ماشيني و خصوصيات فرش ماشيني

با انواع فرش مدرن ساده آشنا شويد.

۳ بازديد

فرش مدرن ماشيني

فرش‌ مدرن ماشيني چند سالي است كه توليد و وارد بازار فرش ايران شده و روز به روز طرفداران بيشتري پيدا مي كند.

امروزه همه چيز تغيير كرده و ديگر مثل قديم ها نيست. در مورد فرش هم همين طور است. در حال حاضر انواع مختلفي از فرش هاي ماشيني سنتي و مدرن به بازار آمده است كه افراد باتوجه به دكوراسيون خانه، سليقه و توانايي مالي شان فرش هاي متفاوتي انتخاب مي كنند.

 

عده اي هنوز به فرش هاي ماشيني سنتي با طرح و نقش هاي گل و بوته دار و عده اي هم به فرش مدرن ترين فرش ماشيني يعني فرش هاي فانتزي و لوكس علاقه مند هستند.


فرش مدرن ساده

فرش ماشيني مدرن و فانتزي نسبت به فرش هاي ماشيني سنتي و كلاسيك اصولا نقش و طرح هاي ساده تري دارد. همين ساده بودن باعث شده تا جذابيت فرش هاي ماشيني مدرن در ديد بسياري از مشتريان بالاتر رود و فروش فرش مدرن ساده روز به روز بيشتر شود.

فرش مدرن ساده اصولا با استفاده از طرح هاي ساده بافته مي شود ولي بعضي از اين فرش ها طرح هاي پيچيده تري هم دارند.

فرش مدرن و ساده داراي طرح‌ هاي ساده و اشكال هندسي هستند.

رنگ هاي به كار رفته براي بافت اين فرش ها نسبت به فرش ماشيني سنتي كمتر است و رنگ هاي مورد استفاده بيشتر رنگ هاي شاد مثل صورتي، بنفش، آبي، قرمز، صورتي، كرم، و ... مي باشد.

 

انواع فرش مدرن ساده :

فرش شگي

فرش مدرن بلژيكي يا فرش شنل

فرش فريز

فرش سه بعدي

فرش اتاق كودك

و ...

 

فرش شگي

يكي از انواع فرش هاي مدرن ماشيني فرش هاي شگي هستند كه جزء ساده ترين فرش مدرن هستند. اين فرش ها اصولا تك رنگ و بدون طرح بافته مي شوند. البته انواع طرحدار آن هم موجود است.

فرش شگي پرزهاي بلند و ضخيم و همچنين پاخور خيلي نرم و لطيفي دارند. اما پرزهاي بلند آن هميشه هم خوب نيست و براي بعضي از مكان ها مثل آشپزخانه مناسب نيست. زيرا آشغال و تكه هاي مواد غذايي در لابه لاي پرزهاي بلند آن مي رود و به راحتي با يك بار جاروبرقي كشيدن هم تميز نمي شود كه اين مورد از معايب فرش شگي مي باشد.

اين فرش ها بيشتر براي اتاق خواب بزرگسالان و كودكان مناسب است.

 

فرش مدرن بلژيكي

فرش شنل يا فرش بلژيكي چيست  و چه ويژگي هايي دارد ؟

يكي ديگر از مدرن ترين فرش ماشيني كه طرح هاي ساده اي دارد فرش ماشيني بلژيكي است كه نام ديگر آن فرش شنل مي باشد.

در اين فرش ها طرح هاي درشت و ساده ديده مي شود كه با رنگ بندي هاي شاد و جذاب توليد مي شوند. البته در بافت فرش شنل از طراحي هاي پيچيده تري نسبت به فرش هاي شگي استفاده شده است.

در بين انواع فرش مدرن ماشيني ، فرش شنل يا فرش ماشيني بلژيكي محبوبيت زيادي دارد.

 

فرش مدرن بلژيكي بر خلاف فرش‌ شگي پرزهايي خيلي كوتاهي دارد. اما با وجود پرزهاي كوتاه، نرم و لطيف هستند و مانند فرشهاي فريز قابليت شست و شوي بالايي دارند. چون نظافت و شست و شوي فرش بلژيكي راحت تر است به همين دليل براي آشپزخانه و مكان هاي پر رفت و آمد مناسب مي باشد.

طرح و نقش و رنگ هاي به كار رفته در فرش مدرن بلژيكي بسيار متنوع هستند كه از ميان آنها فرش شنل گل برجسته پرطرفدار است.

 

جنس فرش بلژيكي مدرن مثل بسياري از فرش هاي مدرن مي تواند از جنس پلي‌استر ، پشم ، ‌پروپلين ، آكريليك هيت ست شده باشد. آكريليك مخصوصا از نوع هيت ست شده به خاطر ويژگي هاي خاصي كه دارد از بهترين‌ الياف است. فرش بلژيكي توليد شده با نخ اكريليك بسيار باكيفيت و مرغوب است. اين فرش ها بوي نفت و پلاستيك نمي‌دهند در حاليكه بسياري از الياف مصنوعي بوي پلاستيك و مواد اوليه خود را به همراه دارند. بعضي ديگر از فرش هاي بلژيكي از تركيبات مختلفي مثل تركيب اكريليك با نخ‌هاي ديگر مانند پلي استر بافته و توليد مي شوند.

 

فرش مدل بلژيكي در انواع مختلف دايره اي شكل يا گرد، مستطيلي، بيضي و در ابعاد مختلف متوسط و كوچك با قيمت مناسب به فروش مي رسند.

 

فرش مدرن كيميا

برند كيميا عرضه كننده مرغوب ترين فرش هاي مدرن مي باشد كه در عين كيفيت جذابيت چشم گيري نيز دارد و باعث شده يك تغيير اساس در دكوراسيون منزل ما ايجاد كند.

اولين چيزي كه در مورد فرش مدرن كيميا نظر خريدار را به خود جلب مي كند، تنوع رنگ و طرح هاي زيباي اين فرش است.

فرش كيميا در رنگ بندي و طرح هاي متنوع و زيبا، كيفيت بالا، ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.

با انتخاب فرش مدرن كيميا دنياي مدرن منزل تان را قشنگ تر خواهيد كرد.

 

براي اطلاع يافتن از قيمت فرش شگي ، قيمت فرش بلژيكي ، قيمت فرش مدرن كيميا و ديگر انواع فرش مدرن ساده به سايت بزرگ و اختصاصي فرش « ديجي فرش » مراجعه كنيد.

 

در فروشگاه اينترنتي ديجي فرش مدرن ترين فرش ماشيني با طرح و نقش هاي به روز و زيبا موجود مي باشد.

پيشنهاد مي كنم براي خريد فرش مدرن كاشان ، خريد فرش شنل يا خريد اينترنتي فرش بلژيكي ، خريد فرش كيميا و ... هر نوع فرش مدرن فانتزي با هر ابعاد و اندازه اي حتما سري به سايت digifarsh.com بزنيد.

 

در سايت ديجي فرش ، انواع فرش مدرن ماشيني مرغوب و باكيفيت اما قيمت ارزان تر عرضه مي شود. اين ارزاني بي دليل نيست. اين سايت با عرضه مستقيم فرش دست واسطه ها و دلال ها را حذف كرده است.

همچنين فرش ماشيني در سريع ترين زمان ممكن و به صورت رايگان براي خريدار ارسال مي شود.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.